ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΚΟΝΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

ΚΕΡΑΜΕΩΣ 4 Αντιγραφή

2022_2023

ce9ace95cea1ce91ce9cce95cea9cea3 3

«η εννιάρα »

ένα παιχνίδι από το μακρινό παρελθόν που γίνεται
εκπαιδευτικό εργαλείο ισότιμης εκπαίδευσης

Η επιφάνεια του παιχνιδιού έχει τρία τετράγωνα, το ένα μέσα στο άλλο και τέσσερις γραμμές, έτσι ώστε να σχηματίζονται τέσσερεις σταυροί, ένας σταυρός σε κάθε πλευρά του μεσαίου τετραγώνου. Ο κάθε παίχτης έχει από εννιά πιόνια. Κάθε παίκτης βάζει ένα από τα πιόνια του στα σημεία τομής των ευθειών εναλλάξ. Η κίνηση γίνεται απαντώντας σε μια ερώτηση από τον εκπαιδευτικό και εάν δώσει λάθος απάντηση χάνει την σειρά του. Πρώτα ο πρώτος και έπειτα ο δεύτερος, εκεί όπου τέμνονταν
όλες αυτές οι 16 ευθείες με σκοπό να κάνει ο καθένας «τριώδα ή τριώτα». Όποιος το κατορθώνει έχει το δικαίωμα να αφαιρέσει ένα πιόνι του αντίπαλου παίκτη, όχι όμως κάποιο από τα τρία πιόνια που τυχόν βρίσκονται σε «τριώδα ή τριώτα». Η προσπάθεια λοιπόν του καθενός ήταν να πετυχαίνει «τριώδες ή τριώτες» και να αφαιρεί από ένα πιόνι του άλλου Σκοπός του παιχνιδιού είναι να πάρει όλα τα ελεύθερα πιόνια.

Το παιχνίδι έγινε στο πλαίσιο του προγράμματος ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ 22-23

Σήμα μας :

image

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ & ΕΜΠΝΕΥΣΗ  ( INSPIRATION)

Ως Σήμα επιλέχθηκε η ανάδειξη του ατόμου μέσα από την έμπνευση που θα προκύψει από την Επαγγελματική Εκπαίδευση στην κατάκτηση της επιτυχίας μέσω μιας αμφίδρομης διαδικασίας.